Обмін та Повернення
Для нас головне, щоб ви були задоволені своїм замовленням. Якщо з будь-якої причини цього не сталося, ви можете скористатися своїм правом повернути або обміняти придбані товари протягом 14 днів з дати їх отримання. Поверненню підлягає виключно товар у новому стані з оригінальними бірками та збереженими етикетками на одязі. Ми не можемо здійнсити повернення або обмін наших товарів, придбаних в партнерських магазинах.
Будь ласка, зв’яжіться з нами перед поверненням на адресу hello@norba.clothing з номером вашого замовлення, і наша команда зв’яжеться з вами протягом 12-ти годин. Ми не несемо відповідальності за замовлення, що повертаються нам автоматично без попереднього повідомлення. Для повернення або обміну товару ми рекомендуємо використовувати тільки застраховані поштові сервіси, що надають можливість відстежування. Зверніть увагу, що ми не надаємо транспортну етикетку для доставки у разі повернення чи обміну.
Ми завжди прагнемо обробити ваше запит на повернення якомога швидше. Ми надішлемо на ваш e-mail електронний лист, як тільки оглянемо поверненний товар і одразу після буде оформлено повернення коштів. Зауважте, що повернення коштів на рахунок покупця може відбуватися протягом 14-ти робочих днів і нажаль, ми не в силах вплинути на цей термін.
Я отримав пошкоджений / неправильний товар. Що робити?
Нам шкода, якщо ви отримали пошкоджений та неправильний товар.
Надішліть нам на hello@norba.clothing фотографію пошкодження / неправильного товару та зазначте номер замовлення і ми швидко про все подбаємо.